Reklamespeak

Reklamespeak er den perfekte måde til at få budskabet ud til dine kunder

Reklamespeak er den perfekte måde til at få budskabet ud til dine kunder

Med den rigtige stemme og de rigtige ord vil din reklamespeak kunne bruge igennem til dine kunder. Det vil naturligt betyde et markant større salg og en meget større synlighed. Det er derfor det helt rigtige at vælge for rigtig mange firmaer.

En af dem, der arbejder professionelt med reklamespeak, og derfor virkelig ved, hvad der skal til for at lave en god speak, er Mille fra Millespeak. Hun har i mange år lavet reklamer til radio og TV og har derfor rigtig godt styr på, hvad der vil være med til at få dit firma udover rampen. For hende handler det ikke om, at du har skrevet en god tekst, som hun skal læse op. Teksten er selvfølgelig også vigtig, men stemmen er mindst lige så vigtig for, at dit budskab bliver solgt. Derfor skal du finde en, der ikke bare læser op, men som kan leve sig ind i dit budskab.

Mille har blandt andet lavet radioreklamer for Jensens Bøfhus og Copenhagen Fur. Hun mener, at en radioreklame kan være mindst lige så effektiv som en TV-reklame. Du kan stadig nå ud til mange forskellige kunder gennem radioen. Hun føler sig overbevist om, at hvis du hører radio, mens du kører bil fra for eksempel Jylland til København, vil du helt sikkert have hørt hendes stemme før.

Med den rette speak på en TV-reklame vil den nå ud langt bredere. Derfor er det igen vigtigt, at du har fokus på at vælge den rette stemme til opgaven. Mille har blandt andet speaket på reklamer til Føtex og SAS. Hun mestrer dermed mange forskellige typer af speaks, der skal ramme forskellige segmenter af kunder.

Udover at have speaket som reklamespeaks for andre har Mille også lavet radio til eget brug. Eller det vil sige, det er selvfølgelig andre, der skal lytte til hende. I hendes podcasts taler hun blandt andet om det at være digital nomade, hvor du kan arbejde fra lige det sted i verden, som du har lyst til.